6%

اس اس دی اینترنال ای دیتا مدل SU630 ظرفیت 240 گیگابایت

  • ابعاد: 7 × 69.85 × 100.45 میلی‌متر
  • ظرفیت: 240 گیگابایت
  • فرم فاکتور: 2.5 اینچ
  • سایر مشخصات: مقاوم در برابر شوک
  • نوع فلش: 3D NAND
قیمت اصلی 1.650.000 تومان بود.قیمت فعلی 1.550.000 تومان است.

توضیحات

نقد و بررسی هارد اینترنال ای دیتا مدل SSD Sata SU630

ADATA SSD سطح جدیدی را برای رایانه‌های شخصی مشتری معرفی کرده است. Ultimate SU630 اولین درایو از یک سازنده مستقل SSD بر اساس 3D NAND است که نشان دهنده این است که نوع جدید فلش مموری در نهایت از نظر تولید و قابلیت اطمینان به نقطه ای رسیده است که شرکت هایی مانند ADATA می توانند آن را به خود ارائه دهند. درایو SU630 ADATA که برای رایانه‌هی شخصی و به خصوص لپ تاپ طراحی شده‌ است، دارای فرم فاکتور 2.5 اینچی است. این هارد داخلی دارای ظرفیت‌های 240 گیگابایتی، 480 گیگابایتی و 960 گیگابایتی است. این شرکت می‌گوید که SSDهای Ultimate SU630 از عملکرد خواندن متوالی تا 520 مگابایت بر ثانیه و همچنین عملکرد نوشتن متوالی تا 450 مگابایت بر ثانیه در صورت فعال بودن کش شبه SLC بر اساس اعداد به دست آمده با استفاده از معیار ATTO پشتیبانی می‌کنند. جالب اینجاست که نسخه 240 گیگابایتی نسبت به مدل‌های با ظرفیت بالاتر کندتر نیست.

معرفی هارد اینترنال ای دیتا مدل SSD Sata SU630

معرفی هارد اینترنال ای دیتا مدل SSD Sata SU630

ویژگی های هارد اینترنال SSD SU630

هارد دیسک‌های SSD، امروزه یکی از اصلی‌ترین ابزارهای ذخیره‌سازی داده‌ها در دستگاه‌های الکترونیکی هستند. در میان مدل‌های مختلف SSD، SU630 از شرکت ADATA یکی از گزینه‌های محبوب است. این SSD با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، به کاربران امکاناتی همچون سرعت بالا و قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهد.

سرعت خواندن و نوشتن هارد اینترنال ای دیتا مدل SSD Sata SU630

سرعت خواندن و نوشتن هارد اینترنال ای دیتا مدل SSD Sata SU630

یکی از ویژگی‌های بارز SU630، سرعت بالا در انتقال داده‌ها است. این SSD از فناوری NAND Flash استفاده می‌کند که عملکرد سریعتر و پایدارتری نسبت به هارد دیسک‌های مکانیکی دارد. با سرعت خواندن و نوشتن فوق‌العاده، SU630 توانسته است تجربه کاربران را در استفاده از سیستم را بهبود بخشد.همچنین، یکی از مزایای این هارد دیسک، مقاومت بالا در برابر شوک و لرزش است. به دلیل عدم وجود قطعات مکانیکی در ساختار آن، SU630 مقاومت بیشتری نسبت به هارد دیسک‌های معمولی دارد. این ویژگی آن را برای استفاده در شرایط سخت و محیط‌هایی که با شوک و لرزش مواجه هستند، مناسب می‌کند.

ویژگی های هارد اینترنال ای دیتا مدل SSD Sata SU630

ویژگی های هارد اینترنال ای دیتا مدل SSD Sata SU630

جمع‌بندی

SU630 انرژی کمتری مصرف می‌کند نسبت به هارد دیسک‌های مکانیکی، که این امر باعث می‌شود سیستم کمتر گرم شود و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شود. این ویژگی زمانی که بر روی لپ‌تاپ‌ها یا دستگاه‌های موبایل استفاده می‌شود، بسیار حیاتی است.در نهایت، SU630 از طراحی بسیار کوچک و سبکی برخوردار است که امکان نصب در فضای محدود را فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا ظرفیت ذخیره‌سازی خود را افزایش دهند، بدون اینکه نگران اشغال فضای زیاد در سیستم شوند.

توضیحات تکمیلی

گارانتی

36 ماه شرکتی

راهنمای خرید

خدمات وبسایت ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

 

ضمانت های ارسال محصول

  • ارسال محصولات به صورت کامل و بدون آسیب دیدگی ، کاملا سالم درب منزل
  • پرداخت هزینه درب منزل ، ارائه فاکتور های کامل اداره پست و دریافت رسید تحویل
  • امکان بازگشت محصول در صورت آسیب دیدگی و مغایرت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد