گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G ظرفیت 512GB و رم 12GB

اورجینال
ویژگی‌های کالا
حافظه RAM: 12 گیگابایت
حافظه: 512 گیگابایت
دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل
صفحه‌ی نمایش: 1220 در 2712 پیکسل/AMOLED
باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت
اقلام همراه گوشی: شارژر، دفترچه راهنما ، قاب محافظ
21.890.000 تومان21.930.000 تومان

توضیحات

نقد و بررسی تخصصی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

گوشی‌های سری پوکو شیائومی در ارائه عملکرد قوی با قیمت بسیار مناسب پیشتاز بوده است. گوشی شیائومی مدل Poco X6 Pro مطمئناً یک پیشنهاد باارزش و قانع کننده است، اگرچه در نگاه اول به Poco X5 Pro نیز شبیه است اما با این حال، با صفحه نمایش روشن‌تر، واضح‌تر و عملکرد سریع‌تر، به نظر می‌رسد که پیشرفت‌های قابل توجهی وجود داشته است. با بررسی ویژگی‌های گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G همراه ما باشید. برای بررسی قیمت گوشی‌های هم‌رده این مدل کلیک کنید.

 گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

 گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

طراحی و صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G شامل ​پیشرفت‌هایی ظریف اما قابل توجه است. در طراحی گوشی Poco X6 Pro مکان حسگر اثر انگشت از کنار گوشی به زیر نمایشگر تغییر کرده است و این امر گوشی پوکو X6 پرو را نسبت به مدل‌های قبلی خود کمی کلاسیک‌تر می‌کند.در طراحی گوشی‌های پوکو همیشه از رنگ زرد اشتفاده شده است و این بار هم مدل چرم وگان زردرنگ، بسیار زیبا نظر می‌رسد. این مدل نسبت به مدل پلاستیکی اندکی ضخیم‌تر (8.35 میلی‌متر در مقابل 8.25 میلی‌متر) و سنگین‌تر (190 گرم در مقابل 186 گرم) است.گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی است که با این حال، پیشرفت‌های قابل توجهی وجود دارد. مهم‌تر از همه، شیائومی رزولوشن را به 2712 در 1220 پیکسل افزایش داده است. که مطمئناً یک تصویر واضح و خوب ایجاد می‌کند، اگرچه تفاوت آن با صفحه نمایش‌های + Full HD خیلی قابل توجه نیست. روشنایی صفحه نمایش گوشی Poco X6 Pro نسبت به Poco X5 Pro افزایش پیدا کرده است. صفحه‌ی نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G در حالت اوج خود به روشنایی 1800 نیت می‌رسد. در مقاله مقایسه poco x6 و poco X6 pro اطلاعات کامل‌تر را مطالعه نمایید.

فحه نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

 صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی Poco X6 Pro نسبت به Poco X5 Pro سال گذشته کمی کوچکتر است. این امر را می‌توان به حاشیه کوچکتر اطراف نمایشگر نسبت داد که همیشه راه خوبی برای جلوه دادن به گوشی شما است. شیائومی رتبه مقاومت در برابر آب را از IP53 به IP54 افزایش داده است، به این معنی که اکنون در برابر پاشش آب از هر جهت مقاوم است. صفحه‌ نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G در استفاده منظم، حدود 518 نیت روشنایی خواهد داشت. همچنین دقت رنگ فوق العاده ای دارد و با نرخ تازه‌سازی 120هرتز، این صفحه نمایش برای بازی و گیم به طور قابل توجهی پاسخگو است. در طراحی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G، شیائومی مانند سال گذشته از بلندگوهای دوگانه استفاده کرده است که صدای آن بسیار واضح و شفاف است.

طراحی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

طراحی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

دوربین گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

در بخش دوربین؛ گوشی‌ موبایل پوکو مدل Poco X6 Pro از یک حسگر عریض 64 مگاپیکسلی، یک حسگر فوق عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر دو مگاپیکسلی از نوع ماکرو بهره برده است. فلش LED، قابلیت عکاسی HDR و Panorama نیز وجود دارد. در قسمت جلو، یک حسگر 16 مگاپیکسلی از نوع عریض وچود دارد که عکس‌های با کیفیتی به ثبت می‌رساند. فناوری OIS (تثبیت‌کننده نوری تصویر)، علاوه بر پردازنده پیشرفته‌تر ،با قابلیت‌های هوش مصنوعی، منجر به ثبت تصاویر بسیار خوبی می‌شود. عملکرد دوربین X6 Pro به طور قابل توجهی در نور کم بهبود یافته است. لرزشگیر OIS در طول زمان‌هایی که شاتر زمان بیشتری برای جذب نور نیاز دارد به خوبی کار می‌کند. عکس‌های یکسان در حالت شب، جزئیات فوق‌العاده‌ای را در دوربین X6 Pro نشان می‌دهند.

دوربین گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

دوربین گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

ویژگی‌های گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G

 شیائومی گوشی‌های پوکو خود را به عنوان یک نماینده اقتصادی و متخصص بازی معرفی کرده است. پس گوشی موبایل X6 Pro مطمئناً این میراث قوی را ادامه می‌دهد. گوشی موبایل X6 Pro از تراشه جدید مدیاتک Dimensity 8300-Ultra استفاده می‌کند که توسط 12 گیگابایت رم LPDDR5X پشتیبانی می‌شود. علیرغم اینکه یک پله پایین‌تر از تراشه پرچمدار Dimensity 9300 مدیاتک قرار دارد، همچنان عملکردی قدرتمند دارد.به عنوان مثال این گوشی می‌تواند بازی Genshin Impact را به‌راحتی در «بالاترین» تنظیمات گرافیکی و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا کند، که اکثر گوشی‌های در این محدوده قیمت این قابلیت‌ را ندارند.

 Poco X6 Pro 5G

 Poco X6 Pro 5G

سرعت شارژ گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro 5G بسیار قوی است و در 15 دقیقه، از حالت باتری خالی تا ظرفیت 46 درصد و در 30 دقیقه به 81 درصد می‌رسد. شما می‌توانید انتظار شارژ کامل را در 45 دقیقه داشته باشید و همه قابلیت‌ها با یک شارژر 67 واتی که در جعبه ارائه می‌شود یک امتیاز است. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی سریع 67 واتی است. هیچ امکاناتی برای شارژ بی سیم وجود ندارد که با قیمت اقتصادی این گوشی خیلی تعجب آور نیست. با یک بار شارژ می‌توانید تا یک روز کامل از گوشی Poco X6 Pro 5G استفاده نسبتاً سنگین کنید. اگر استفاده شما در اندازه معمول باشد، باتری شما تا حدود دو روز پاسخگو خواهد بود. گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X6 Pro با سیستم عامل اندروید 14 و HyperOS 1.0 عرضه شده است.

جمع‌بندی

 گوشی Poco X6 Pro با طراحی فشرده‌تر، صفحه نمایش پیشرفته AMOLED و دوربین اصلی که در نور کم عکس‌های بهتری می‌گیرد، پیشرفت‌هایی کوچک اما معنادار ایجاد کرده است. گوشی پوکو مدل Poco X6 Pro با پردازنده جدید Dimensity 8300-Ultra عملکرد فوق العاده‌ای را در این محدوده قیمت ارائه می‌دهد. گوشی Poco X6 Pro جایگاه خود را در بازار میان رده‌ها، به‌ویژه برای طرفداران بازی با بودجه کم، به دست آورده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

,

گارانتی

گارانتی 18 ماهه شرکتی + کد رجیستر

راهنمای خرید

خدمات وبسایت ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

 

ضمانت های ارسال محصول

  • ارسال محصولات به صورت کامل و بدون آسیب دیدگی ، کاملا سالم درب منزل
  • پرداخت هزینه درب منزل ، ارائه فاکتور های کامل اداره پست و دریافت رسید تحویل
  • امکان بازگشت محصول در صورت آسیب دیدگی و مغایرت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد