هدفون بی سیم سونی مدل WH-CH720N

ویژگی‌های کالا
نوع هدفون: دور گوش (Over Ear)
اقلام همراه هندزفری: کابل USB type-C ، کابل رابط جک 3.5 میلی متری هدفون ، دفترچه راهنما
قابلیت‌ها: دارای Ambient Sound ، دارای نویزکنسلینگ
7.100.000 تومان

توضیحات

نقد و بررسی تخصصی هدفون بی سیم/باسیم سونی WH-CH720N

هدفون Sony WH-CH720N Wireless نسل جدید هدفون‌های بی سیم سونی WH-CH710N هستند. آنها در رده میانی هدفون‌های بلوتوث این شرکت قرار دارند و دارای تجملات اندکی نسبت به نسل قبلی خود هستند. هدفون Sony WH-CH720N برای رفت و آمد در سطح شهر و مسافرت مناسب است. این هدفون دارای تناسب راحت، سبک وزن و بیش از 35 ساعت عمر باتری مداوم بر اساس ولوم صدا هستند تا به راحتی در سفرهای طولانی اتوبوس یا پرواز دوام بیاورند. همچنین سیستم ANC آنها به کاهش صدای محیط اطراف شما کمک می‌کند. هدفون سونی WH-CH720N با ظرافت‌های صوتی و ویژگی‌های هوشمند بسیار نسبت به قیمت آن عرضه شده است. برخلاف ایربادهای میان رده سونی، آنها عملکردی شبیه به پرچمداران دارند.

معرفی هندزفری سونی مدل ch720n

معرفی هندزفری سونی مدل ch720n

طراحی هدفون بلوتوثی سونی WH-CH720N

Sony WH-CH720N Wireless جانشین Sony WH-CH710N Wireless است. علیرغم ظاهر مشابه، WH-CH720N پشتیبانی از جفت شدن چند دستگاه و دسترسی به برنامه همراه سونی را اضافه می‌کند و امکانات صوتی را با EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده باز می‌کند. به طور کلی، سیستم ANC آنها صدای پس زمینه بیشتری را نسبت به سیستم قبلی خود کاهش می‌دهد.

هندزفری sony WH-CH720 روی گوش در مکالمه تصویری

هندزفری sony WH-CH720 روی گوش در مکالمه تصویری

صدای باس هدفون گرم است اما در سطح میان رده قوی است و سازهای جداگانه در آن به خوبی برجسته می‌شوند. گوش دادن به موسیقی با این هدفون سرگرم کننده است و می تواند به صدا انرژی و جهش خوبی بدهد. برخی از پردازش های ANC می‎‌توانند صدا را پر هیجان‌ و تهاجمی کنند. هدفون سونی تنها با 192 گرم وزن دارد و بسیار سبک‌تر از هدفون‌های سطح بالاتر است. بهترین راهنمای خرید هدفون خوب را در وبلاگ لیپک مطالعه کنید.

هندزفری سونی مدل CH720n در فضای باز

هندزفری سونی مدل CH720n در فضای باز

قطر درایور اسپیکر این هدفون 30 میلی‌متر و از اندازه‌‌ استانداردی برخوردار است که بر روی گوش‌ها راحت می‌نشیند. این بدان معنی است که کاپ‌های هدفون به جای اینکه گوش‌های شما را احاطه کنند، روی گوش‌های شما قرار می‌گیرند. باس گرم است اما سطح سر، میان رده قوی است و سازهای جداگانه در آن به خوبی برجسته می شوند، و تریبل وضوح زیادی برای ایجاد جزئیات کوچک دارد. گوش دادن به آنها سرگرم کننده است و می‌تواند به فضا انرژی و جهش خوبی بدهد.این هدفون تنها با 192 گرم وزن دارد و بسیار سبک‌تر از هدفون‌های سطح بالاتر هستند. وقتی صحبت از طراحی شد، شما دکمه‌هایی در قسمت زیرین هر دو هدفون دارید. در سمت چپ، کنترل‌هایی برای خاموش و روشن کردن و تغییر حالت‌های ANC وجود دارد. در سمت راست دکمه‌های پخش/مکث و پرش قرار دارند.

گوش دادن به هنفون بی سیم سونی Ch720n

گوش دادن به هدفون بی سیم سونی Ch720n

 این طراحی به این معنی است که برای ورزش یا موقعیت‌هایی که نیاز به شنیدن صداهای اطراف خود دارید این هدفون کاملا ایده آل است و در صورتی که نیاز به کاهش سر و صدای محیط دارید با روشن کردن نویز کنسلینگ می‌توانید سر و صدای محیط اطراف را به طور موثری کاهش دهید. با دو میکروفون قرار گرفته در هر هدفون و فناوری تشخیص نویز دوگانه که صدای محیط را دریافت می‌کند، می‌توانید هر جا که می‌روید صدای بیرون را مسدود کنید و فقط موسیقی خود را می‌شنوید.

طراحی بدنه هدفون بی سیم سونی مدل Hn720h

طراحی بدنه هدفون بی سیم سونی مدل Hn720h

ویژگی‌های هدفون بی سیم سونی مدل CH720N

کاپ‌های این هندزفری دارای باس بسیار عمیق، کیفیت بسیار بالا و محدوده‌ فرکانس پاسخگویی گسترده است. این محدوده‌ گسترده فرکانسی، تحلیل صوتی بسیار خوبی را از فایل صوتی در حال پخش انجام می‌دهد و باعث می‌شود شما زیرلایه‌ها و نت‌های بیشتری را از موسیقی بشنوید و از آن لذت ببرید. میزان حساسیت صدا در این هدست معادل 94 دسی بل است. حساسیت هدفون‌ها به‌طور معمول بین ۹۰ الی ۱۲۰ دسی‌بل اندازه‌گیری می‌شود و بیانگر میزان صدایی است که در نزدیکی هدفون به گوش می‌رسد.

هندزفری sony Ch720n در گیمینگ

هندزفری sony Ch720n در گیمینگ

در بدنه این هدست فناوری تک لمسی NFC برای کنترل و مدیریت صدا و میکروفون قرار گرفته است. جنس باتری این هدفون از لیتوم یون است که علاوه بر ظرفیت بالا دارای طول عمر بیار بالایی نیز هست. این هدست خاص، با یکبار شارژدهی کامل توانایی پخش موسیقی تا 35 ساعت به طور مداوم را دارد. نکته جالب توجه اینست که فقط  با 3 دقیقه شارژ قابلیت پخش تا 1 ساعت را خواهد داشت! همچنین هیچ پشتیبانی LDAC با وضوح بالا وجود ندارد، اما CH720N دارای بلوتوث 5.2 است، بنابراین اگر سونی بتواند خود را متقاعد کند که از استانداردهای نسل بعدی مانند سایرین پشتیبانی کند، می تواند در آینده از Bluetooth LE Audio و Auracast پشتیبانی کند. همگام‌سازی چند نقطه‌ای برای جابه‌جایی آسان بین دستگاه‌ها به خوبی کار می‌کند.

کاپ هدفون سونی مدلCH720

کاپ هدفون سونی مدلCH720

جمع بندی

هندزفری بیسیم سونی مدل WH-CH720N برای گوش کردن به موسیقی حین ورزش، حرکت، پشت لپ تاپ یا کامپیوتر در بازی‌ها و به طور کل داشتن یک تجربه‌ لذت بخش از موسیقی توسط کمپانی بزرگ سونی طراحی شده است. این هدفون سریع شارژ می‌شود و با باتری خوبی که دارد توانایی نگهداری شارژ در مدت طولانی حین مکالمه یا پخش فرمت صوتی را دارست. بلوتوث نسخه 5.2، میکروفون داخلی، درگاه تایپ C، اتصال جک 3.5 میلی‌متری، کنترل لمسی موسیقی و فناوری حذف نویز از  ویژگی‌های بسیار خوب این محصول قدرتمند است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

,

گارانتی

6 ماهه شرکتی

راهنمای خرید

خدمات وبسایت ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

 

ضمانت های ارسال محصول

  • ارسال محصولات به صورت کامل و بدون آسیب دیدگی ، کاملا سالم درب منزل
  • پرداخت هزینه درب منزل ، ارائه فاکتور های کامل اداره پست و دریافت رسید تحویل
  • امکان بازگشت محصول در صورت آسیب دیدگی و مغایرت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد