هدفون بی سیم با حذف نویز سونی مدل WH-1000XM4

ویژگی‌های کالا
نوع هدفون: دور گوش (Over Ear)
اقلام همراه هندزفری: سری میکرو شارژر ، کابل رابط جک 3.5 میلی متری هدفون ، محفظه نگهدارنده هدست و اقلام همراه ، دفترچه راهنما ، کابل شارژ USB Type-C
قابلیت‌ها: قابلیت تا شوندگی ، دارای فناوری LDAC برای دریافت بهترین کیفیت صدا ، دارای تکنولوژی NFC
باتری هدفون: قابلیت پخش تا 30 ساعت
14.839.000 تومان

توضیحات

نقد و بررسی تخصصی هدفون بی سیم سونی WH-1000XM4

سونی WH-1000XM4 با تراشه‌ی حذف نویز QN1 HD صدای محیط را در هر ثانیه 700 بار ارزیابی می‌کند و از این رو با ایجاد نسبت سیگنال به نویز بالا و اعوجاج کم، صدای خارق‌العاده‌ای را به گوش کاربر می‌رساند. هدفون سونی WH-1000XM4 امکان اتصال از طریق بلوتوث به دستگاه‌ها و همچنین امکان اتصال باسیم از طریق جک 3.5 میلی‌متری هدفون را دارد. ازین جهت هدفون بی سیم سونی WH-1000XM4 برای برقراری اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل مناسب است. نوع اتصال هندزفری بی‌سیم سونی WH-1000XM4 از طریق بلوتوث (با نسخه 5.0) است. همچنین این هدست دارای USB type-C و میکروفون است. میکروفون این هدست به صورت داخلی و مخفی شده درون خود هدست است. همچنین USB این هدست برای شارژ کردن آن کارآمد است.

نقد

نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی WH-1000XM4

از ویژگی‌های خاص این هدفون می‌توان به پشتیبانی از دستیار صوتی، کیفیت صدا و مکالمه بسیار عالی و شارژدهی طولانی مدت اشاره کرد. این هدست خاص دارای فناوری حذف نویز اضافه است، بدین معنا که با فعال کردن Dual Noise این هدست، می‌توانید سر و صدای اطراف را محو کنید. با استفاده از قابلیت هوشمند (AINC) که فناوری حذف خودکار سر و صدا است، به طور مداوم صداهای محیطی که در آن هستید را تحلیل می‌کند و به طور خودکار مؤثرترین فیلتر را برای کاهش سر و صدا را انجام می‌دهد.

این هدست دارای محدوده‌ی عملکردی 10 متر است. همچنین دارای اتصال چند نقطه‌ای است که با آن می‌توان به طور همزمان و اتوماتیک به دو دستگاه بلوتوث‌دار متصل و بین آن‌ها جابجا شد. اتصال سریع به گوشی‌های اندرویدی با قابلیت Fast Pair و اتصال به گوشی‌های iOS با بلوتوث از دیگر ویژگی‌های این هدست ساخت سونی است. استفاده از آهنربای نئودیمیومی و برنامه Headphones Connect به شما امکان می‌دهد از Ambient Sound Control برای تنظیم میزان صدای پس زمینه و صداهای دیگری که می‌توانید بشنوید، استفاده کنید.

کیفیت

کیفیت ساخت هدست بلوتوثی سونی WH-1000XM4

طراحی هدفون بلوتوثی سونی WH-1000XM4

قطر درایور اسپیکر این هدفون 40 میلی‌متر و از اندازه‌‌ استانداردی برخوردار است که بر روی گوش‌ها راحت می‌نشیند. این بدان معنی است که کاپ‌های هدفون به جای اینکه گوش‌های شما را احاطه کنند، روی گوش‌های شما قرار می‌گیرند. این طراحی به این معنی است که برای ورزش یا موقعیت‌هایی که نیاز به شنیدن صداهای اطراف خود دارید این هدفون کاملا ایده آل است و در صورتی که نیاز به حذف سر و صدای محیط دارید با روشن کردن نویز کنسلینگ می‌توانید سر و صدای محیط اطراف را به طور موثری کاهش دهید. مشخصات

مشخصات هدست بلوتوثی سونی WH-1000XM4

قطر درایورهای این هدست باعث می‌شود در طی استفاده طولانی مدت، گوش‌ها خسته نشوند یا عرق نکنند. کاپ‌های این هندزفری دارای باس بسیار عمیق، عین کیفیت بسیار بالا و محدوده‌ی فرکانس پاسخگویی گسترده است. این محدوده‌ی گسترده فرکانسی، تحلیل صوتی بسیار خوبی را از فایل صوتی در حال پخش انجام می‌دهد و باعث می‌شود شما زیرلایه‌ها و نت‌های بیشتری را از موسیقی بشنوید و از آن لذت ببرید. میزان حساسیت صدا در این هدست معادل 105 دسی بل است. حساسیت هدفون‌ها به‌طور معمول بین ۹۰ الی ۱۲۰ دسی‌بل اندازه‌گیری می‌شود و بیانگر میزان صدایی است که در نزدیکی هدفون به گوش می‌رسد.

در بدنه این هدست فناوری تک لمسی NFC برای کنترل و مدیریت صدا و میکروفون قرار گرفته است. همچنین حسگر مجاورت و شتاب‌سنج در داخل هدفون، قرارگیری هدفون را روی گوش شما تشخیص می‌دهند و با گذاشتن هدفون روی گوش‌ موسیقی پخش و با برداشتن آن از روی گوش موسیقی قطع می‌شود. این هدفون دارای حالت صدای محیط (Ambient Sound Mode) برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش موسیقی است. همچنین دارای موتور تقویت صدای دیجیتال (DSEE Extreme) برای افزایش کیفیت صدا در فرمت‌های فشرده‌سازی شده و دیافراگم پلیمر کریستال مایع با روکش آلومینیوم است. از قابلیت‌های این هدفون فوق‌العاده می‌توان به قابلیت Fast Attention برای مکالمه با اطرافیان بدون نیاز به برداشتن هدفون و قابلیت تنظیم کردن فشار اتمسفر (مثلا در حین سفر با هواپیما) اشاره کرد.

نقد

نقد و بررسی هدفون بی سیم سونی WH-1000XM4

این هدفون ویژه مجهز به تراشه QN1 HD Noise Canceling برای ایجاد نسبت سیگنال به نویز بالا با اعوجاج کم و صدای عالی است. همچنین مجهز به حالت Quick Attention برای شنیدن سریع و لحظه‌ای صدای محیط اطراف و حالت سوییچ فعال یا غیر فعال کننده‌ی حذف نویز است. از دیگر امکانات این دستگاه فناوری 360 Reality Audio برای ایجاد صدای همه‌جانبه و واقعی است.  کنترل صدا با سنسور لمسی با قابلیت فرمان چند لمسی برای کم/زیاد، قطع/وصل کردن صدا و میکروفون و یا تغییر موسیقی انجام می‌شود. جنس باتری این هدفون از لیتوم یون است که علاوه بر ظرفیت بالا دارای طول عمر بیار بالایی نیز هست. این هدست خاص، با یکبار شارژدهی کامل توانایی پخش موسیقی تا 30 ساعت به طور مداوم را دارد.

هدست

هدست بلوتوثی sony WH-1000XM4

جمع بندی

هندزفری بی سیم سونی مدل WH-1000XM4 برای گوش کردن به موسیقی حین ورزش، حرکت، پشت لپ تاپ یا کامپیوتر و به طور کل داشتن یک تجربه‌ی لذت بخش از موسیقی توسط کمپانی بزرگ سونی طراحی شده است. لازم به ذکر است این هدست لقب بهترین هدست سال را دارد پس انتظار کیفیت صدای معرکه و حذف نویز بالایی را می‌توان از آن داشت. این هدفون سریع شارژ می‌شود و با باتری خوبی که دارد توانایی نگهداری شارژ در مدت طولانی حین مکالمه یا پخش فرمت صوتی را دارست. بلوتوث نسخه 5.0، میکروفون داخلی، درگاه تایپ C، اتصال جک 3.5 میلی‌متری، کنترل لمسی موسیقی و فناوری حذف نویز از ویژگی‌های بسیار خوب این محصول قدرتمند هستند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

گارانتی

6 ماهه شرکتی

راهنمای خرید

خدمات وبسایت ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

 

ضمانت های ارسال محصول

  • ارسال محصولات به صورت کامل و بدون آسیب دیدگی ، کاملا سالم درب منزل
  • پرداخت هزینه درب منزل ، ارائه فاکتور های کامل اداره پست و دریافت رسید تحویل
  • امکان بازگشت محصول در صورت آسیب دیدگی و مغایرت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد