گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12s دو سیم‌کارت ظرفیت 256GB و رم 8GB

ویژگی‌های کالا:
حافظه: 256 گیگابایت
رم: 8 گیگابایت
دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
صفحه‌ی نمایش: 1080 در 2400 پیکسل / AMOLED
باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت
ویژگی خاص: شارژ سریع 33 واتی
10.450.000 تومان

توضیحات

نقد و بررسی تخصصی موبایل شیائومی Redmi Note 12s

گوشی‌های سری نوت همواره مدل‌های جذابی برای خرید بوده‌اند، از ردمی نوت ۱۰ گرفته تا ردمی نوت ۱۱ و حالا ردمی نوت ۱۲. نسخه S از این گوشی‌ها همیشه با اولویت دوربین باکیفیت ساخته و روانه بازار شده‌اند. گوشی ردمی نوت 12s از جدیدترین گوشی‌های سری note شیائومی در سال 2023 است.در این گوشی هوشمند شارژ سریع 33 واتی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده است. پردازنده Redmi Note 12s توسط یک SoC مدیاتک هلیو G96 قدرت می‌گیرد. ردمی نوت 12 اس دارای اسپیکرهای استریو است و از بلوتوث نسخه 5.2 پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌ از شرکت معتبر شیائومی دارای صفحه‌‌نمایش 6.43 اینچی با فناوری AMOLED است. صفحه نمایش شیائومی نوت 12s دارای نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتزی است. فناوری نرخ تازه سازی تصویر مشخص می‌کند در هر ثانیه چند بار تازه‌سازی انجام می‌شود.

مشخصات گوشی redmi note 12s

مشخصات گوشی Redmi Note 12s

طراحی و صفحه‌نمایش Redmi Note 12s

در بررسی ردمی نوت ۱۲ اس نوبت به بحث ارگونومی می‌رسد. این گوشی ۱۷۶ گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز برابر با ۱۵۹ در ۷۳٫۸ در ۸٫۱ میلی‌متر است. این اعداد یعنی با یک محصول خوش‌دست سروکار داریم و این گوشی به خوبی در دست شما قرار می‌گیرد. شیائومی ردمی نوت 12 اس دارای صفحه نمایش خیره کننده 6.43 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس است که رنگ‌های زنده و تصاویر واضح را ارائه می‌دهد. رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 از دیگر ویژگی‌های این صفحه‌نمایش است.

ابعاد گوشی موبایل شیائومی redmi note 12s

ابعاد گوشی موبایل شیائومی redmi note 12s

صفحه نمایش نوت 12s دارای نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی است. تراکم صفحه نمایش این محصول 409 پیکسل بر هر اینچ است. صفحه نمایش آن به لطف حاشیه‌های حداقلی خود از لبه به سمت پایین صفحه گسترش می‌یابد و تجربه تماشای گسترده‌ای را برای مشاهده فیلم‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه شما فراهم می‌کند. طراحی شیک و مدرن دستگاه در دست گرفتن آن را راحت کرده و ظرافت خاصی را به زندگی روزمره شما می‌بخشد. اگر قصد خرید گوشی باکیفیت را دارید، سری‌های نوت شیائومی گزینه خوبی محسوب می‌شوند.

تنوع فیلترهای دوربین گوشی redmi note 12s

تنوع فیلترهای دوربین گوشی Redmi Note 12s

دوربین Redmi Note 12s

شیائومی ردمی Note 12s دارای دوربین 3 گانه است. حسگر اصلی آن دارای سنسور 108 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.9، دوربین دوم سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دارد، دوربین ماکروی 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 در این گوشی طراحی شده است. همچنین گوشی نوت 12 اس دارای فناوری PDAF است که این فناوری فوکوس خودکار را برای عکاسی واضح‌ و شفاف‌تر به گوشی می‌افزاید. دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 از نوع عریض است، که به صورت پانچ هول کوچک در بالای نمایشگر قرار گرفته‌ است. دوربین توانایی عکاسی HDR را دارد. بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین را در این بخش مشاهده کنید.

دوربین گوشی موبایل ردمی نوت 12اس

دوربین گوشی موبایل ردمی نوت 12اس

هر لحظه را با جزئیات خیره کننده با سیستم دوربین چشمگیر شیائومی ردمی نوت 12 اس ثبت کنید. مجهز به تنظیمات دوربین چهارگانه، از جمله سنسور اصلی با وضوح بالا، لنز فوق عریض، لنز ماکرو و سنسور عمق، می‌توانید مهارت‌های عکاسی خود را مانند قبل کشف کنید. از مناظر خیره کننده گرفته تا نمای نزدیک، این گوشی هوشمند به شما امکان می‌دهد خلاقیت خود را آزاد کنید و به راحتی عکس هایی با کیفیت حرفه ای بگیرید.

سخت‌افزار و باتری ردمی نوت 12اس

پردازنده اصلی این محصول Mediatek Helio G96 (12 nm) با فناوری 12 نانومتری 8 هسته‌ای است. فرکانس این پردازنده 2.0 تا 2.05 گیگاهرتز است. باتری گوشی شیائومی نوت 12s از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپری است. این باتری با شارژر سریع 33W شارژ می‌شود. به هنگام استفاده از این شارژر، ظرفیت باتری گوشی در مدت 58 دقیقه به 100 درصد می‌رسد. همچنین این محصول از فناوری Power Delivery نسخه 3 پشتیبانی می‌کند. نوت 12 اس شیائومی دارای پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 است.

سرعت شارژ 33 واتی ردمی note 12s

سرعت شارژ 33 واتی ردمی note 12s

صفحه شیائومی ردمی نوت 12 اس از یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت فوق‌العاده نیرو می‌گیرد که عملکرد چندوظیفه‌ای روان و عملکرد یکپارچه را تضمین می‌کند. با جدیدترین نسل چیپست و رم کافی، می‌توانید منتظر راه‌اندازی سریع اپلیکیشن‌ها، مرور بدون زحمت و بدون تاخیر بازی باشید. چه در حال پخش ویدیو، ویرایش عکس‌ها یا اجرای برنامه های کاربردی باشید، Redmi Note 12S این وظیفه را بر عهده دارد.

برای همگام شدن با سبک زندگی پرمشغله شما، دستگاه دارای باتری بادوام است که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. با مشکلات شارژ خداحافظی کنید زیرا ردمی نوت 12 اس شیائومی شما را در طول روز متصل نگه می‌دارد و به شما امکان می‌دهد از قابلیت‌های آن حداکثر استفاده را ببرید.

جمع‌بندی

گوشی شیائومی Note 12s دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری و رابط USB Type-C است. اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 برای این محصول طراحی شده است. MIUI ویژگی ذخیره باتری را به گوشی افزوده است. ظرفیت حافظه داخلی این محصول 256 گیگابایت و دارای رم 8 گیگابایت است. حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه‌ کناری طراحی شده و همچنین از بلوتوث نسخه 5.2 بهره می‌برد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

,

گارانتی

گارانتی 18 ماهه شرکتی + کد رجیستر

راهنمای خرید

خدمات وبسایت ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

 

ضمانت های ارسال محصول

  • ارسال محصولات به صورت کامل و بدون آسیب دیدگی ، کاملا سالم درب منزل
  • پرداخت هزینه درب منزل ، ارائه فاکتور های کامل اداره پست و دریافت رسید تحویل
  • امکان بازگشت محصول در صورت آسیب دیدگی و مغایرت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد