گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G ظرفیت 256GB با رم 8GB (ویتنام)

ویژگی‌های کالا
رم: 8 گیگابایت
حافظه: 256 گیگابایت
دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
صفحه‌ی نمایش: 1080 در 2340 پیکسل/Super AMOLED
باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت
اقلام همراه گوشی: دفترچه راهنما،کابل USB
ناموجود

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

جهت اطلاع دقیق تر از وضعیت این محصول با ما تماس بگیرید

توضیحات

نقد و بررسی تخصصی موبایل سامسونگ Galaxy A54 5G

واضح است که برای گوشی هوشمند A54 سامسونگ به عنوان یک گوشی میان‌رده امکانات چشم‌گیری ارائه شده است. سامسونگ در سری A تعادل خوبی بین امکانات کاربردی و زیبایی ظاهری برقرار کرده است. حتما قبل از  خرید این گوشی پرطرفدار ویژگی‌های منحصر به فرد آن را بررسی کنید. موبایل سامسونگ A54 5G دارای طراحی عالی، سخت افزار قدرتمند در کنار ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است. همچنین این گوشی برای انجام امور روزانه، وبگردی، گیمینگ، عکاسی و سایر امور کاربری بهینه و مناسب است. در این مدل از سری گلکسی سامسونگ از تراشه‌‌ Exynos 1380 با معماری 5 نانومتری استفاده شده است. حافظه‌ داخلی 256 گیگابایتی A54 در کنار تراشه گرافیکی Mali-G68 MP5 این گوشی را به یک مدل خوب برای انجام کارهای روزانه و حتی گیمینگ تبدیل کرده است.

صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ A54 5G

معرفی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G

طراحی موبایل سامسونگ A54 5G

در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A54 5G حسگر اثر انگشت به صورت اپتیکال زیر صفحه نمایش قرار دارد. این گوشی برای رده‌ سنی‌، کاربری و سلیقه‌های مختلف می‌تواند کارآمد و مناسب باشد.جنس محافظ صفحه نمایش گلکسی A53 5G از شیشه‌ (Gorilla Glass 5) است که در برابر خط و خش از آن محافظت می‌کند. A545G با وزنی معادل 202 گرم، بسیار خوش‌دست و راحت و مقاوم در برابر جای اثر انگشت است. بهترین گوشی های سامسونگ، شیائومی و ایفون کمتر از 20 میلیون تومان را حتما بررسی کنید.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54 5G

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A54 5G

باتری لیتیوم‌ پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی موبایل سامسونگ A54 با قابلیت شارژ سریع 25w همراه است. تکنولوژی 5.1 One UI سامسونگ با پردازش‌های بهینه‌تری برنامه‌ها را اجرا می‌کند و باعث می‌شود کمی در باتری صرفه‌جویی شود و نیاز کمتری به نرم‌افزار‌های خنک‌کننده پیدا کند.خروجی صدا دارای یک بلندگو استریو است اما این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون نیست. از شیار دوم سیم کارت این گوشی می‌توان به عنوان شیار حافظه جانبی بهره برد. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۳، مطالعه این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم.

دوربین گلکسی A54 5G

در مقایسه با بقیه گوشی‌های سامسونگ می‌توانیم شاهد سایه‌های خاکستری کمتری در تصویر باشیم. هر کدام از این 3 دوربین در کاربرد‌های مختلفی می‌تواند مفید باشد. شما می‌توانید حداکثر استفاده را از این دوربین‌ها داشته‌ باشید. مثلا دوربین ماکرو از مجموعه دوربین‌های3گانه، برای گرفتن عکس از نزدیک کاربرد دارد. فقط نیاز است که فاصله‌ را نسب به آن شی تنظیم کنید و عکس‌های دلخواه خود را بگیرید.

گوشی A54 5G دارای 3 دوربین عمودی در قسمت پشتی گوشی است. دوربین A54 یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع عریض و با دیافراگم 1.8/f با قابلیت فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال است. به طور کلی می‌توانیم با تنظیمات درست و به جا در این گوشی هوشمند، کنترل کاملی بر روی دوربین‌ها داشته‌ باشید. با تنظیم سرعت شاتر (6000s-10s /1) و ایزو، فوکوس را به صورت دستی تنظیم کنید و تصاویری با رنگ‌های عالی خلق کنید. این دوربین 3گانه می‌تواند با دامنه پویا در شرایط جوی مختلف با سرعت بالایی عکس‌های حرفه ای بگیرد. همچنین به دلیل محدوده پویا می‌تواند تا جای ممکن سایه‌ها را در عکس کاهش دهد.

کیفیت دوربینA54 5G

کیفیت دوربینA54 5G

صفحه‌نمایش گلکسی A54 5G

موبایل سامسونگ galaxy A54 5G دارای نمایشگر Full HD و دقت تصویر 1080 در 2340 است. این نمایشگر از فناوری Super AMOLED بهره می‌برد. این فناوری امکان می‌دهد تا رنگ‌های روی صفحه گوشی در شرایط مختلف (نور شدید، حالت شب) به درستی نمایش داده‌ شوند. این موضوع باعث شده است تا خوانایی حروف و نمایش ویدئوها برای خریداران با وضوح بهتری صورت گیرد.

صفحه نمایش گوشی a54

صفحه نمایش گوشی a54

صفحه‌ نمایش A53 5G از تکنولوژی Super AMOLED استفاده می‌کند. تعداد پیکسل‌ها متراکم هستند و جزئیات مانند حروف، بهتر به نمایش درمی‌آیند. موبایل سامسونگ A54 5G دارای صفحه‌نمایش بزرگ 6.4 اینچی است. این گوشی دارای حاشیه بسیار کم است.این گوشی هوشمند دارای گواهی IP67 است که دستگاه را به خوبی در برابر نفوذ گرد و غبار و آب محافظت می‌نماید. این گوشی در برابر پاشش آب مقاوم است. همچنین گفته شده تا عمق 1 متر با فشار کم در آب شیرین تا نیم ساعت دوام می‌آورد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G

جمع‌بندی

گلکسی A54 5G از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند. A53 با ظرفیت 256GB از یک پردازنده‌ی قوی و سرعت شارژ بالا بهره می‌برد. موبایل سامسونگ ای 54 از یک ماژول سه‌گانه دوربین بهره‌مند است. حسگر اصلی این ماژول با دوربین 50 مگاپیکسلی این مدل را به یکی از بهترین‌های سری جدید گوشی‌های سامسونگ تبدیل کرده است. در کنار این حسگر اصلی، کمپانی samsung از یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو بهره برده است. لازم به ذکر است در بسته بندی کارخانه‌ای این محصول از سوی کمپانی سامسونگ شارژری در جعبه این گوشی وجود ندارد؛

توضیحات تکمیلی

رنگ

, ,

گارانتی

گارانتی 18 ماهه شرکتی + کد رجیستر

راهنمای خرید

خدمات وبسایت ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

 

ضمانت های ارسال محصول

  • ارسال محصولات به صورت کامل و بدون آسیب دیدگی ، کاملا سالم درب منزل
  • پرداخت هزینه درب منزل ، ارائه فاکتور های کامل اداره پست و دریافت رسید تحویل
  • امکان بازگشت محصول در صورت آسیب دیدگی و مغایرت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد